sobota, 11 października 2014

Jak szybko schudnąć? Projekt (tydzień)

Jak miałam kilkanaście kg nadwagi, codziennie spędzałam kilka godzin na szukaniu w internecie sposobów na szybkie schudnięcie:
" 10 kg w dwa tygodnie"
" dwa kg w jeden dzień"
itd. Oczywiście, robiłam to ze świadomością, że porady które znajdę nie będą zdrowe, ani przyjemne.
Jak się jednak okazywało, to co znajdowałam, nie spełniało moich oczekiwań ani nie zaspokajało mojej ciekawości.
Jedyne odpowiedzi jakie dostałam to typowe: "utnij sobie nogę, albo mózg", " ćwicz brzuszki, jedz dużo owoców". Ludzie którzy to pisali byli albo bardzo złośliwi, albo posiadali niewielką wiedzę w kwestii odchudzania, bo owszem, schudnąć jedząc owoce można, ale max 2 kg tygodniowo, a nie o to mi chodziło.

Pamiętam, że swoją drogę przez odchudzającą mękę, zaczynałam od diety Kopenhaskiej i byłam z niej bardzo zadowolona, ale wszyscy doskonale wiemy, że im więcej kilogramów do stracenia, tym szybciej one spadają. Pora spróbować czegoś na podobnych zasadach i sprawdzić jak to zadziała po długotrwałym utrzymywaniu raczej stabilnej wagi ( wahania w granicach 2 kg) i tylko 10 kg do stracenia. Te 10 kg to oczywiście moja granica dobrego samopoczucia, bo wagę już mam jako tako w granicach normy.

Jako, że jestem studentką i mój budżet nie pozwala na serwowanie sobie jakiś wymyślnych dań, albo  odżywianie się tak dużą ilością jajek, postaram się, żeby moje posiłki były w miarę urozmaicone, proste w przygotowaniu i smaczne, dodatkowo kalorycznie oscylowały w granicach tych posiłków wykorzystywanych na wyżej wspomnianej diecie.

Mój start:

75 kg
talia: 72
biodra: 100
udo: 59
łydka: 36

Codziennie przez tydzień będę dodawać jadłospis, trening i relacje z samopoczucia i wagi.
Zapraszam do obserwowania!

Pokonajmy zastój!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate