niedziela, 4 stycznia 2015

Tortille i McWrapy na zdrowo i niskokalorycznie

Moi drodzy :)

Pewnie często macie ochotę na fast food rodem z McDonald'a? Znam ten ból...
Na moje szczęście, nie mam blisko siebie żadnego fast foodowego baru, dlatego nie korzystam z jego dobrodziejstw, co nie oznacza, że nie musiałam sięgnąć po paczkę chipsów...

Na szczęście mój mężczyzna miał bardzo dobry przepis na beztłuszczowe ciasto naleśnikowo/krokietowe.
Jego fenomen polega na tym, że jest odpowiednie zarówno do posiłków na słodko jak i na słono.

Studenckie życie, jak wiecie zapewne- jest bardzo kreatywne, wiec postanowiliśmy przygotować sobie posiłek bardziej "odświętny" niż ryż z piersią kurczaka :D

I oto chciałabym Wam przedstawić nasz pomysł na tortille z piersią kurczaka lub innymi składnikami.

Podstawą jest ciasto, o którym wspomniałam wyżej.

Składniki na ok 12 placków ( zależy od grubości ciasta i średnicy patelni)

- 3 szklanki mąki
- 3 szkl płynów ( 1,5 mleka i 1,5 wody)
- 3 jajka
- szczypta soli
- 1 łyżka oleju

Dokładnie wymieszać, piec na patelni teflonowej. My zawsze lekko przecieramy patelnie papierem nasączonym olejem, żeby ciasto nie przywierało do brzegów, ale jeśli ktoś jest dobrze wyposażony kuchennie, to pewnie się obejdzie.

Dodatki:

- sałata lodowa podarta na kawałki
- pierś kurczaka/ mięso mielone doprawione wg własnego uznania ( ja lubie na pomidorowo, jak do spaghetti)
- papryka, cebulka
- można dodać sera feta


Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate