środa, 26 listopada 2014

Trening optymalny- nie znudzisz się kardio!

Witajcie kochani!

Dziś krótki post na temat ćwiczeń.



Nie wiem jak Was, ale mnie męczą czasami treningi Ewy, nie ze względów fizycznych, a bardziej psychicznych. Dobija mnie kolejne powtórzenie tego samego ćwiczenia, dlatego często szukam sobie innych ćwiczeń, które w jakiś sposób urozmaiciły by mi wysiłek.
Dawno nie trafiłam na tak dobry wyciskacz. Dla wielu z Was, pewnie przedstawione tu treningi, nie będą wcale reprezentowały takiego poziomu zaawansowania, ale warto je tu przedstawić.

Oto one:


http://www.dailymotion.com/video/x21fafk_??????-?????-??-2-cardio_sport

http://www.dailymotion.com/video/x21f8qm_ข-นแรกของการออกกำล-งกาย_sport

Mam nadzieję, że Wam się spodoba!

Pozostańcie zmotywowani :))


2 komentarze:

  1. Weszłam na tego bloga przez zszywkę i naprawdę mi się podoba :) dobra robota ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam ponownie :D Dbam o to żeby każdy znalazł tu coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń

Translate